Veelgestelde vragen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Als je bij ons besteld en betaald voor 17.00 uur dan verzenden we het dezelfde dag en zou je het binnen NL de volgende dag mogen verwachten met uitzondering van het weekend, want bestellingen van vrijdagmiddag 17.00 uur, zaterdag en zondag worden maandag verstuurd. Deze zal dinsdag bij je worden aangeboden als de PostNL zijn werk gewoon doet. Er kan altijd een vertraging optreden, maar daar gaan we niet vanuit. Voor bestellingen buiten NL kijk even op de website van de PostNL voor de bezorgtermijn. Naar België is het in 9 van de 10 gevallen ook de volgende dag bij je. De PostNL bezorgt ook op zaterdag.
Vanaf welk bedrag is de verzending gratis?
Wij verzenden binnen NL gratis boven een bestelbedrag van €65,00 en voor België boven de €85,00. Voor de overige landen verwijzen wij je graag naar onze "Bestellen en Verzenden" pagina.
Kloppen de foto's op de website, qua afbeelding en kleur?
Ja, de kleuren kloppen, maar de meeste foto's worden door de leveranciers aangeleverd en zijn gemaakt in een studio en de kleur kan dus afwijken. Een foto ziet er altijd net iets anders uit dan live bekijken. Hier kunnen we niets aan doen, gezien we deze foto's van de leveranciers krijgen. Heb je twijfels over een kleur of product neem dan gerust contact met ons op via email op info@schminkengrime.nl. Daarbij is het ook nog van belang, de kwaliteit van je beeldscherm, de resolutie, de helderheid, op welk tijdstip van de dag kijk je en ga zo nog maar even door. Het is bijna onmogelijk om de exacte kleuren te laten zien, maar we proberen het uiteraard wel. Dus bij twijfel even contact zoeken.
Willen jullie ons sponsoren voor ons evenement?
We hebben per jaar een aantal doelen die we sponsoren, deze worden door ons uitgekozen en we krijgen bijna dagelijks dit soort vragen. We kiezen ieder jaar dus een aantal evenementen die ons leuk lijken. Mocht je hiervoor worden uitgekozen dan zullen we iets leuks sponsoren, maar we moeten helaas heel veel aanvragen afwijzen vanwege de hoeveelheid aanvragen. Een goed verhaal en onderbouwing is altijd leuk maar begrijp ook dat we niet overal aan mee kunnen doen.
Kan ik ook bestellen en eerst de producten ontvangen en dan pas betalen?
Ja dat kan, daar hebben we betaal na ontvangst voor, aan deze service zijn wel kosten verbonden. Betaal na ontvangst is alleen mogelijk voor bestellingen uit Nederland en met een minimaal bestelbesrag van € 75,-. Als je kiest voor overboeking dan wordt de bestelling pas verzonden als de betaling ontvangen is.
Kan ik producten retourneren?
Jazeker kan dat, stuur een mail met de producten die je wilt retourneren en je bestelnummer naar info@schminkengrime.nl. We sturen je dan het retourformulier toe en deze moet je meezenden met het te retourneren product. Als je het wilt doen ook graag de reden van het retour. De producten dienen wel onbeschadigd, ongeopend en ongebruikt te zijn gezien het hier om cosmetische producten gaat en het anders niet hygiënisch is en we deze niet meer kunnen verkopen. De kosten voor het retour zenden zijn altijd voor de afnemer.
Ik heb besteld onder overboeking, wordt mijn bestelling dan wel verzonden?
De bestelling wordt dan verzonden zodra de betaling is ontvangen, de bestelling wordt dan niet eerder verzonden.
Zijn alle producten altijd op voorraad?
Alle producten die bij ons in de webwinkel zijn hebben we normaal gesproken op voorraad. Mocht er toch een artikel niet zijn, door bijvoorbeeld een voorraadverschil, dan kunnen wij het product meestal binnen enkele werkdagen alsnog aan je leveren. Wil je niet wachten dan storten we het aankoopbedrag van je product naar je retour.
Wat is jullie levertijd van de producten?
Als je bij ons voor 17.00 uur besteld dan wordt het dezelfde dag verzonden en als de PostNL zijn werk goed doet mag je het de volgende dag verwachten. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er een vertraging optreedt bij de PostNL daar kunnen we helaas niets aan doen
Wat zijn de verzendkosten bij jullie?
Bestellingen boven de €65,- verzenden wij gratis in Nederland, naar België verzenden wij gratis bij een bedrag boven de € 85,-. Voor bestellingen onder de €65,- betaal je €4,95 aan verzendkosten binnen Nederland en voor bestellingen naar België onder de € 85,- betaal je € 6,95 aan verzendkosten. Wij verzenden met PostNL
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Jazeker, dat kan binnen onze openingstijden, maar komt dat niet uit kunnen we altijd kijken naar een ander moment en samen een afspraak maken wanneer je het dan wilt komen ophalen. Je kunt bij ons gratis parkeren.
Ik ben niet tevreden met het product en wil van de koop afzien, kan dat?
Ja, dit kan. Mocht je om wat voor reden dan ook niet tevreden zijn of van je koop af willen, dan kan je binnen 14 dagen je aankoop retour sturen. Omdat het om cosmetische producten gaat moet het product wel onbeschadigd, ongeopend en ongebruikt retour gestuurd worden binnen 14 dagen na aankoop. De verzendkosten van de retourzending zijn voor jouw rekening. Mail ons dat je een product retour wilt zenden en we mailen je het retourformulier.
Als ik een klacht heb, wat met ik dan doen?
Mail ons met je klacht, voor elk probleem is altijd een oplossing. We komen er samen uit.
Hoe kan ik betalen bij jullie?
Wij bieden bijna alle betaalmogelijkheden aan, je kan dan ook kiezen welke betaalmethode bij jou het beste past.
Doen jullie ook Business 2 Business? Ofwel verkopen jullie ook aan bedrijven?
Wij verkopen ook aan bedrijven. Voor bedrijven die in het bezit zijn van een Kamer van Koophandel nummer en een BTW nummer bieden wij een mooie ondernemersregeling. Bel ons eens voor de voorwaarden op 073-8888135